DOLAR

32,8400$% 0.2

EURO

35,2636% 0.47

STERLİN

41,7328£% 0.32

GRAM ALTIN

2.446,55%-0,44

ÇEYREK ALTIN

3.922,00%1,82

BİTCOİN

2198526฿%0.92734

Yatsı Vakti a 02:00
Bursa AÇIK 29°
  • Adana
  • Adıyaman
  • Afyonkarahisar
  • Ağrı
  • Amasya
  • Ankara
  • Antalya
  • Artvin
  • Aydın
  • Balıkesir
  • Bilecik
  • Bingöl
  • Bitlis
  • Bolu
  • Burdur
  • Bursa
  • Çanakkale
  • Çankırı
  • Çorum
  • Denizli
  • Diyarbakır
  • Edirne
  • Elazığ
  • Erzincan
  • Erzurum
  • Eskişehir
  • Gaziantep
  • Giresun
  • Gümüşhane
  • Hakkâri
  • Hatay
  • Isparta
  • Mersin
  • istanbul
  • izmir
  • Kars
  • Kastamonu
  • Kayseri
  • Kırklareli
  • Kırşehir
  • Kocaeli
  • Konya
  • Kütahya
  • Malatya
  • Manisa
  • Kahramanmaraş
  • Mardin
  • Muğla
  • Muş
  • Nevşehir
  • Niğde
  • Ordu
  • Rize
  • Sakarya
  • Samsun
  • Siirt
  • Sinop
  • Sivas
  • Tekirdağ
  • Tokat
  • Trabzon
  • Tunceli
  • Şanlıurfa
  • Uşak
  • Van
  • Yozgat
  • Zonguldak
  • Aksaray
  • Bayburt
  • Karaman
  • Kırıkkale
  • Batman
  • Şırnak
  • Bartın
  • Ardahan
  • Iğdır
  • Yalova
  • Karabük
  • Kilis
  • Osmaniye
  • Düzce

التطور التكنولوجي في الكازينوهات العربية على الإنترنت

شهدت صناعة الكازينو على الإنترنت في العالم العربي تطوراً ملحوظاً في السنوات الأخيرة. مع التقدم التكنولوجي، أصبح الوصول إلى الألعاب أسهل وأكثر أمانًا. على سبيل المثال، موقع YYY Casino يقدم تجربة لعب استثنائية مع تأمين عالي المستوى لبيانات المستخدمين.

أنواع الألعاب الشعبية في الكازينوهات العربية

تنوعت الألعاب المتاحة في الكازينوهات العربية بشكل كبير. الألعاب الكلاسيكية مثل البوكر والبلاك جاك لا تزال تحظى بشعبية كبيرة، بالإضافة إلى ألعاب السلوتس والروليت التي تجذب عدداً كبيراً من اللاعبين.

أساليب الدفع في الكازينوهات الإلكترونية

توسعت خيارات الدفع في الكازينوهات العربية لتشمل طرقاً متنوعة مثل البطاقات الائتمانية، المحافظ الإلكترونية، وحتى العملات الرقمية. هذه التنوعات توفر راحة وأماناً أكبر للمستخدمين.

التراخيص والتنظيمات في الكازينوهات العربية

تعتبر التراخيص والتنظيمات القانونية للكازينوهات على الإنترنت عاملاً مهماً لضمان اللعب النزيه وحماية اللاعبين. الكازينوهات العربية تتبع معايير عالمية في هذا المجال.

مستقبل الكازينوهات العربية على الإنترنت

يتوقع أن يستمر نمو صناعة الكازينوهات العربية على الإنترنت بفضل التطور التكنولوجي وزيادة الوعي بأهمية اللعب المسؤول. هذا النمو يفتح آفاقاً جديدة للترفيه والأعمال.

Glory Casino'da Büyük Kazançların Sırrı: Kazanan Stratejiler

Kazanma Yolunda İlk Adım: Doğru Oyun Seçimi

Glory Casino'da kazanmanın ilk adımı, doğru oyunu seçmektir. Oyun çeşitliliği, her oyuncunun tarzına uygun seçenekler sunar. Slot oyunları, masa oyunları veya canlı casino seçenekleri arasından seçim yaparak Glory casino indir ve kazanma şansını artır. Oyunların kurallarını ve ödeme tablolarını incelemek, başarılı bir başlangıç için kritik öneme sahiptir.

Stratejik Planlama: Kazançlı Oyun Taktikleri

Başarılı bir Glory Casino oyuncusu olmak için stratejik planlama şarttır. Her oyunun kendine has stratejileri vardır. Örneğin, blackjack oynarken kart sayma veya rulette çeşitli bahis sistemlerini kullanmak kazanma şansını artırabilir. Her oyun için farklı stratejiler geliştirerek, kazanma olasılığınızı maksimize edin.

Bütçe Yönetimi: Akıllı Bahislerle Kazan

Kumar oyunlarında bütçe yönetimi, kazanç elde etmenin anahtarlarından biridir. Ne kadar bahis yapacağınıza karar verirken, toplam bütçenizin küçük bir yüzdesini kullanmayı düşünün. Bu, uzun vadede oyun keyfini sürdürmenize ve büyük kayıplardan kaçınmanıza yardımcı olur. Akıllı bahisler, uzun süreli kazanç için temel bir stratejidir.

Deneyim Kazanma: Ücretsiz Oyunlarla Pratik Yap

Glory Casino'da, gerçek para ile oynamadan önce ücretsiz oyunlarla pratik yapma şansınız var. Bu oyunlar, risk almadan farklı stratejileri test etmenize olanak tanır. Deneyim kazanmak, gerçek para oyunlarında daha bilinçli kararlar almanıza yardımcı olur. Pratik yaparak, kazanma şansınızı artırın.

Kazanma Psikolojisi: Sakin ve Kontrollü Oyna

Kumar oyunlarında başarılı olmanın psikolojik yönü de önemlidir. Sakin ve kontrollü bir şekilde oynamak, karar verme yeteneğinizi korumanıza yardımcı olur. Heyecana kapılmamak ve her oyunu ayrı bir fırsat olarak değerlendirmek, kazanma şansınızı artıran önemli faktörlerdendir. Glory Casino'da sakin kalarak ve her hamlenizi düşünerek oynayın.

a

‘Tur Rehberi’ni sette anlattılar

Bir tur rehberinin gözünden yaşananların hikâye edinildiği 'Tur Rehberi' adlı sinema filminin setinde yönetmeni Hakan Algül, senaristi ve başrol oyuncusu Cem Gelinoğlu ile kendisine eşlik eden Eda Akalın, Habertürk'ün sorularını cevapladı. Algül, Gelinoğlu ve Akalın, her duygunun canlanacağı bir film çektiklerini dile getirdi. Röportajımızda konu, yapay zekânın birçok meslekte insanların yerine ikame edilme olasılığına geldi. Cem Gelinoğlu, bu konuda çok net bir cevap verdi; "Bazen bakıyorum da bazı insanların mesleğini elinden almalı"

Yayın: 19.05.2024 12:38 - Güncelleme: 19.05.2024 12:38

BKM’nin senaryosunda Cem Gelinoğlu’nun imzasının bulunduğu yeni filmi ‘Tur Rehberi’nin çekimleri Antalya’da tamamlandı.

Hakan Algül‘ün yönettiği filmin kadrosunda Alp Öyken, Atılgan Gümüş, Eda Akalın, Engin Türkoğlu, Kevork Malikyan, Macit Koper, Meral Çetinkaya, Metin Coşkun, Melisa Duru Ünal, Sadık Gürbüz, Suna Selen, Vedat Erincin ve Tarık Papuççuoğlu yer alıyor.

640x360 70

Beyazperdeye; ölmeye yemin etmiş yaşlı bir tur ekibiyle hayatının en zor yolculuğuna çıkan ‘Ercüment’in komedi ve adrenalin dolu hikâyesinin yansıtılacağı komedi türündeki ‘Tur Rehberi’nin izleyicilere ‘Umut dolu bir yere varma’ hissi vermesi amaçlandı.

3687565 03a09d4a833a4b08846360dd32971961

‘Tur Rehberi’nin yönetmeni Hakan Algül, senaristi ve başrol oyuncusu Cem Gelinoğlu ve diğer başrol oyuncularından Eda Akalın, yaptığımız röportajda filmin izleyicilere hangi duyguları aşılayacağını anlattı.

Hakan Algül ile Cem Gelinoğlu’nu zaten iyi tanıyorsunuz. Algül; ‘Eyyvah Eyvah’ serisinden ‘Bursa Bülbülü’ne, ‘Deliha’dan ‘Berlin Kaplanı’na kadar birçok filmde yönetmen koltuğuna oturarak kendi tarzını oluşturdu.

3687565 f29dce8eabe91be47affe58cf8008b53

Cem Gelinoğlu ise senaryosunu yazıp başrolünde yer aldığı ‘Ali Kundulli’ ve ‘Aykut Enişte’ serileriyle kendi izleyici kitlesine sahip oldu.

Eda Akalın; ‘Carmen’ adlı oyunda ‘En iyi kadın oyuncu’ ödülüyle Paris’te İnsan Hakları Konferansı’na katılma hakkı kazandı. İngilizcesini geliştirmek için 3 yaz boyunca Washington D.C.’de Georgetown Prep’te, Fransızcasını geliştirmek için ise bir yaz Paris’te Accord adlı okulda dil eğitimi aldı. Ardından Duru Tiyatro’da tiyatro yapmaya başlayan oyuncu o sırada Bilgi Üniversitesi’nde Reklamcılık ve Sosyoloji bölümünü tamamladı. Erasmus programıyla katıldığı Amsterdam’dan döndükten sonra Craft Oyunculuk Atölyesi’ne başlayıp oyunculuk eğitimine devam etti.

Eda Akalın, kariyerinde yeni çıkış yapan, ışıltılı bir geleceğe sahip olma adayı bir oyuncu. Görünen o ki ‘Tur Rehberi’, o geleceğe uzanma adına bir sıçrama tahtası olacak.

Hakan Algül, Cem Gelinoğlu ve Eda Akalın, ‘Tur Rehberi’nin setinde Habertürk‘ten Mehmet Çalışkan’ın sorularını cevapladı.

Hakan Algül – Cem Gelinoğlu

• ‘Tur Rehberi’ ile ilgili neler söylemek istersiniz? Teklif geldiği zaman neler hissettiniz?‘

Hakan Algül… Cem ile zaten ‘Bursa Bülbülü’nde çalışmıştık. Daha önceki filmlerini de izledim. Enteresan mizah anlayışı olan bir komedyenimiz. Hikâye de bence çarpıcı… Hikâye için ‘Farklı’ desek aslında tam cümlesi olur. Diğer komedi filmlerinden farklı bir çıkış noktası var. Bu da beni heyecanlandırdı. Enteresan bir film yapıyoruz gibi geliyor bana… Ona tabii izleyiciler karar verecek.

“BİR – İKİ YILDIR UĞRAŞIYORDUM”

3687565 f0a81aaef8622e56352feae3f56b48d0

• Cem, filmin fikri ne zaman ortaya çıktı? Senaryoyu ne zaman yazmaya başladın?

Cem Gelinoğlu… Senaryoyla 1 – 2 yıldır uğraşıyordum. Araya bazı işler girmiş, bu nedenle süreç biraz uzamıştı. Senaryo fikri çıkalı 4 yıl oluyor. Aslında bizim ekip arkadaşlarına; “Şöyle bir film yapsak nasıl olur?” diye danışmıştım. Böyle bir beyin fırtınası yaparken bu fikri bulduk. Sonra “Güzel fikir, bunu geliştirelim” dedik… Derken üzerine çalışmaya başladık.

“BAŞKA BİR ŞEY GÖZETMİYORUM”

Cem Gelinoğlu – Hakan Algül

• Film setine girmeden önce özellikle neleri göz önünde bulunduruyorsun?

Hakan Algül… Senaryoyu okuduğum anda, “Bundan iyi film çıkarabilir miyim?” diye bakıyorum. Sonra ona doğru oyuncu kadrosu yapmak gerekiyor. Başka bir şey gözetmiyorum.

3687565 72cbb096e26d23f1bfef147d8ccf44eb

KENDİMİZİ HEP GÜVENDE HİSSTTİK”

Meral Çetinkaya – Cem Gelinoğlu, Macit Koper – Alp Öyken

• ‘Tur Rehberi’ senaryosunu yazıp başrolünde olduğun beşinci film. Kariyerini gözden geçirirsen, ‘Ali Kundilli’den bugüne kadar geçen zamanda kendini nasıl değerlendirirsin?

Cem Gelinoğlu… Çok şey değişti… Orada başka bir amatör ruh vardı. Hem sinemacılığı hem hikâyeciliği öğrene öğrene yıllar geçti. Artık izleyicilere neyi anlatmanın kayda değer olduğunu daha iyi bildiğimi düşünüyorum. Ve daha derdi olan işler yazmaya çalışıyoruz. Bu filmin bizim nazarımızda olayı da buydu. Bu film komedi filmi olmasının yanında aslında bir his filmi. Elbette ön planda komedisi var ama bir his filmi… O konuda Hakan ağabeyin en iyi yaptığı işlerden biri bu. Her yönetmen her zaman kurgular, şovlar yapabilir ama his vermek çok önemlidir. Biz de Hakan ağabeyle o konuda kendimizi hep güvende hissettik.

İYİ FİLM, EKİP İŞİDİR. KÖTÜ FİLM YÖNETMENİNDİR

3687565 9db5ca2e6e7e059d1fca94968cac8a74

Alp Öyken – Suna Selen

• Bir filmin iyi olabilmesi için en başta hangi kriterler gereklidir?

Hakan Algül… Her şeyin iyi olması lâzım, ekibin, oyuncuların… İyi film, ekip işidir, kötü film yönetmenindir. Bir prensibimiz bu… Kötü çıkarsa filmin sorumlusu yönetmendir ama iyi film olmuşsa bütün ekip bundan nasibini alır. Kural budur… Yoksa “Ben iyi film çektim ama kötü oldu” gibi sözler bir yönetmenin söyleyeceği sözler değil. Ben filmlere gişe kaygısyla bakmıyorum. Hiçbir zaman öyle kaygım olmadı. “50 sene sonra da bu film seyredilir mi? Elli sene sonra da karşılaştığında birileri filmi soluksuz takip edebilirler mi? Hikâyenin içine girebilirler mi? O duyguyu hissedebilirler mi? Bence önemli olan bu. Gişe yapar veya yapmaz, bu konjonktürel bir durumdur. Dolayısıyla bu filmin duygusunu çok yüksek buluyorum. 2 -3 gencimiz var ama 10 -12 de yaşlımız var. Yaşlılık da dünyanın en zor zanaatı. Aslında bir parça oralarda dans eden bir film bu… Aslında yaşama tutunursan yaşlılığın kolay olduğunu anlatmaya çalışıyoruz. Çünkü hayat dediğin şey, sonu belli olan bir şey olduğu için yaşlılık da bunun bir parçası. Seviyorum bu filmi. Güzel bir film olacağına dair hislerim var.

“BURSA BÜLBÜLÜ’NDE YAŞADIM”

3687565 fbfbe07633c21a789524aa57e0daa747

Hakan Algül – Ata Demirer – Cem Gelinoğlu (Bursa Bülbülü’nün seti)

• Hem senaryosunu yazıp hem başrol oynamak mı avantajlı yoksa sadece oyuncu olmak mı avantajlı?

Cem Gelinoğlu… Sadece bir işin oyuncusu olmayı ‘Bursa Bülbülü’nde yaşadım. Bir de Hakan ağabey gibi bir yönetmenle yaşadım. Acayip konforluydu. Sadece rolüne odaklanıyorsun ama bir şeyi yazıp oynadığında senaryoyu daha iyi hale getirebilmek için o sürecimiz bitmiyor. Sette bile, “Şurayı şöyle mi yapsak?” derken, bazen “Ben ne oynayacaktım?” kısmına düşebiliyorum ama çok şükür bu filmde onu ayırdığımı düşünüyorum. Hem senaryoya zaman ayırabiliyorum hem oyunculuğa ama bu daha stresli bir şey.

“ÖNEMLİ OLAN FİLMİN GERÇEK OLMASI”

3687565 e99459dc3e008cfe2457a6d95741cf33

• Senaryo yazan oyuncuyla çalışmak daha mı avantajlıdır?

Hakan Algül… O benim için hiç fark etmez. Senaryo, sonuçta Allah’ın emri olan bir şey değil. Sahneyi kurarken neyin çalıştığı, neyin çalışmadığı zaten belli oluyor. Bütün filmlerimde öyle yaptım. Komedi filminde ve duygu filminde, o sahnenin hangi duygusunun çalıştığını sette görüyoruz.

Cem Gelinoğlu… Zaten sinema kolektif bir şey… Az önce Hakan ağabey başarılı filmi tarif etti. Ekip olarak yaptığımız için günün sonunda biz Hakan ağabeyi ikna etmeye çalışıyoruz. Yazarlık tarafında olunca, “Kafamda bu var” diye anlatmaya çalışıyorum. Hakan ağabey de; “Bu çalışmıyor” diyor ve oraya yeni bir şey buluyoruz. Bizim için önemli olan filmin gerçek olması.

Hakan Algül… Orada da oyunculara soruyorum. Oyuncu dediğin şey de kafası çalışan insanlardan oluştuğu için hepsi oynadığı karakteri soruyor. “Burası bana göre değil” gibi şeyler oluyor. Bunların hepsine açık olman gerekiyor. Yaratıcılıkta körleşme diye bir şey var. Körleştiğin anda yanlış yapmaya başlıyorsun. Gelen fikre her zaman açık olacaksın.

“KARŞILIĞINI BULACAKTIR”

3687565 5ae3bea627289b58314bd1156846379c

• Gişe rakamlarını ne kadar umursuyorsun? Her filmin bir öncekinden daha çok izlenmeli diye bir derdin var mı?

Cem Gelinoğlu… Her film bir öncekinden daha çok izlenmeli diye bir derdim asla yok. Elbette hepimiz insanız ve bir şeyin ne kadar karşılık bulduğunu görsek o kadar mutlu oluruz. Bu başka bir şey. Ben filmlerimizin başarısının ucunu asla buraya bağlamıyorum. Ben de artık alıştım. Ben de ustalık dönemime girdim. Bunu söyleyebilirim. Her ne kadar bu işte usta olmak çok zor olsa da önümüzde çok daha uzun yıllar olsa da şunu biliyorum artık; “Biz elimizden geleni yapalım, o zaten karşılığını bulacaktır ama gişede bulur ama platformda bulur ama ileride bulur. Önemli olan Hakan ağabeyin dediği gibi kalıcı bir film yapabilmek.

“İYİ YAPIMLAR ÜRETMEYİ DEĞERLİ BULUYORUM”

3687565 7c77f6d7274f2747b9342d7eac608ebc

• Pandemiden sonra sinema sektörü sekteye uğradı. Yeni yeni toparlanmaya başladı. Bu sezon gördük ki iyi film varsa izleyiciler salonlara girme eğiliminde. Siz, bu konuda sinema sektörüne ne önerirsiniz?

Hakan Algül… Ancak işletmelere önerilebilir. Sinema salonlarını yenilemeleri lazım. Pandemiden dolayı sinema salonlarına da hiç el atılmadı. Bir süre atıl durumda kaldılar. Biz setlerde teknik olarak uğraşıyoruz, rengimiz güzel olsun, ışığımız güzel olsun diye… Ama salona gidince simsiyah bir perdede, kötü bir ışıkta izlemek olmaz. Dolayısıyla onlarında biraz o işlere eğilmesi lâzım. Bir de film yapmak lâzım. Sinema bitecek bir şey değil… Daha önce televizyon çıktığında da sekteye uğradı, şimdi pandemi ve dijital sekteye uğrattı ama sinemanın seyirlik ve keyif alanı sona ermez. Bence tekrar gelecek. Bu sene mi gelir, seneye mi gelir bilmiyorum ama sinema dediğimiz şey tekrar gelecektir. İnşallah bu sene gelir.

Cem Gelinoğlu… Sinema seven bir kitle var. Gişe de zaman zaman artıyor zaman zaman azalıyor ama bildiğim bir şey var, o da izleyiciler, iyi bir yapıma ulaşmanın yolunu bir şekilde buluyor. Platformdaysa üye oluyor, sinemadaysa salona giriyor. İyi yapımlar üretmeyi önemli buluyorum. Bir şeyler üretmeye destek, daha seçici olmayı, belki daha az film çıkarıp daha kaliteli filmlere yönelmeyi doğru buluyorum. Birçok yapım şirketine de önerim bu olur. Senede 5 film yapıyorlarsa, 2 film yapsınlar ama insanlar onları izlemek için can atsın. “Hızlı hızlı yapalım” dediğinizde, yüzlerce iş yapmayan film yüzlerce izleyici bulamayan film giriyor, çıkıyor. Ben hareket olsun olarak bakmıyorum. İyi filmleri üst üste sinemaya koyarsanız, izleyiciler de üst üste sinemaya gider. Tekrar bu alışkanlık kazanılır. İnsanlar oraya bir deneyim yaşamaya gidiyor. Bir kitle var evinde izlemeyi seviyor, bir kitle oradaki sosyalliği seviyor. Ben çözümün orada olduğunu düşünüyorum. Daha seçici ve daha iyi filmler üretmeye çalışmak, çabalamak gerekiyor.

“YAPAY ZEKÂ BAZI İNSANLARIN MESLEĞİNİ ELİNDEN ALMALI”

3687565 a8c4ec16aad8929fad8e6118b13fc129

• Son zamanlarda gündemde yapay zekâ konusu var. Amerika Birleşik Devletleri’nde senaristler birliği ve oyuncular sendikası üyelerine; “Yapay zekâ çok gelişiyor, sizin yerinizi alabilir” dedi. Yapay zekâ, sizin yerinizi alabilir mi? Böyle bir endişeniz var mı?

Hakan Algül… Yapay zekânın benim yerimi alacağına dair bir endişem yok, alamaz. İnsan duygusunun ve insanın karmaşık dünyasının bir bilgisayar tarafından algılanması çok zor. Yapay zekâya da doneleri insan veriyor. Oradan aldığı donelerle bir şeyler yapıyor. Elindeki bilgilerden bir şeyler yapıyor ama asıl olan yeni fikir bulmak. Yeni fikri yine insan bulacak. Yapay zekâ yeni bir fikir üretmiyor ki senin verdiğin doneyle ilgili bir şey yapıyor.

Cem Gelinoğlu… Bazen bakıyorum da bazı insanların mesleğini elinden almalı. Şaka bir yana, yapay zekâ benim mesleğimi elimden alıp ne yapsın?

“YETER Kİ DAHA İYİ İŞLER YAPABİLELİM”

3687565 b34addc469723636d12081b70ce306d5

• Senaristlerin en büyük silahı hayal kurma gücü o açıdan en çok senaristlerin etkileneceğini düşünüyorum.

Cem Gelinoğlu… Yapay zekâyı takip etmeyi seviyorum. Ondan beslenmeyi de seviyorum. Yarın bir gün onun da desteğiyle daha iyi bir senaryo yazarsam, teknolojiye minnettar kalırım. “Bunun mühendisliğini ben yaptım, senaryoyu yapay zekâ yazdı” derim. Çağa ayak uydurmaya çalışırım. Yeter ki daha iyi işler yapabilelim.

Hakan Algül… Başka şeyler de yapıyorlar. Film çeken yapay zekâ teknolojileri de var.

“EMPATİYLE AYRILMALARINI UMARIM”

3687565 3aa218806eb5c2a467ed2063bb641268

• İzleyicilerin filmi izledikten sonra salondan hangi duygularla ayrılmasını umuyorsun?

Hakan Algül… Her türlü duyguya girsinler. Gülsünler, eğlensinler, ağlasınlar. Filme giden izleyicilerin modu neyse onun hepsini alsın isterim. Çünkü bu filmde gülmek de var ağlamak da var. Çok şükür, her şeyimiz var.

Cem Gelinoğlu… İzleyicilerin salondan empatiyle ayrılmasını isterim. Öncelikli hedefimiz onları güldürmek, gülecekler zaten. Bunun yanında bir de empati duygusunun artmasını isterim. Birkaç önermemiz var, bir cümle anlatmaya çalışıyoruz. Onların anlaşılması beni çok mutlu eder. Yaptığımız işin bir derdi olduğunun anlaşılması beni çok mutlu eder. Bazı insanlarda farkındalık yaratabilirsek mutlu olurum.

“HEPİMİZ YILLARA YENİLİYORUZ”

3687565 002a8b565bf6d6143f72c617d45ede80

• Belli bir yaşta olanların, yaş almış kişilere karşı bir hassasiyet duyulmasının altını çiziyorsunuz değil mi? Bunun özel bir nedeni var mı?

Hakan Algül… Annenize, babanıza iyi bakın. Hepimiz anne – baba evladıyız.

Cem Gelinoğlu… Hepimiz yıllara yeniliyoruz. Zaman sürekli geçiyor ve bu kaçışı olmayan bir durum.Yaşlılık, hepimizin bir süre sonra yaşayacağı bir hal. Temiz bir yarın bırakmak için nasıl bugüne bakmak gerekiyorsa bu film de kendince öyle bir mesaj taşıyor.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Gönderdiğiniz yorum moderasyon ekibi tarafından incelendikten sonra yayınlanacaktır.

Sıradaki haber:

Burçak Işımer: O zamanlar her şey ne kadar güzelmiş

HIZLI YORUM YAP